Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

Her vil du finne informasjon og svar på ofte stilte spørsmål. Er det noe du ikke finner svar på - ta kontakt med oss!

Hva er fraktfrigrensen?

Kr. 3.000,- eks. mva.

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi gjør vårt beste at varer pakkes samme dag som vi mottar bestillingen og sendes normalt
pr. post. Ønsker du varene sendt ekspress over natt – spesifiser dette ved bestilling.

Hvordan endre kontaktinformasjon?

Ta kontakt med kundeservice på post@jfa.no så hjelper vi deg med det.

Jeg har bestilt feil vare(r). Hvordan returnerer jeg?

Det kan forekomme at et produkt ikke står til dine forventninger og må sendes i retur. Dette kan gjøres under følgende vilkår:

  • Produkter som skal returneres må skje etter avtale med en av våre medarbeidere på kundesenteret.
  • Varen/e må være ubrukt og i originalemballasje.
  • Fyll ut og legg ved vårt returskjema i pakken ved tilbakesending.

NB: Varer som er spesialbestilt (DIV-nummer eller andre skaffevarer) kan ikke sendes i retur.

Jeg har ikke mottatt alle varene i min ordre, hva gjør jeg?

Dette kan skyldes at det er en restordre, det vil si at  varen/e ikke var inne på lageret i bestillingsøyeblikket slik at vi venter på å få de fra vår leverandør. Om varen/e står i rest skal dette fremkomme på plukklisten som følger din ordre du får levert.

Restordre vil bli sendt så fort vi har dette på lager igjen og uten kostnad for kunden.

Jeg har mottatt feil varer. Hvordan returnerer jeg?

Har du mottatt en annen/andre vare/r i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen send en epost til post@jfa.no.

Når/hvordan mottar jeg min tilbakebetaling på retur av varer?

Så fort vi mottar din vare vil dette bli kreditert. Fortrinnsvis ønsker vi at du trekker dette beløpet fra på din faktura. Ønsker du kreditnotaen utbetalt, ta kontakt med vårt regnskapskontor på regnskap@jfa.no

Hvordan får jeg sett priser i nettbutikken?

For å sjekke priser må du være innlogget i nettbutikken. Alle våre priser er eks. mva.

Kan jeg endre bestillingen min?

Ta kontakt med kundeservice på post@jfa.no. Om varene allerede er pakket får vi dessverre ikke gjort om på bestillingen.

Kan fakturadresse og leveringsadresse være forskjellig?

Om det skal være forskjellige adresser må dette spesifiseres ved bestilling.
I nettbutikken kan du endre dette selv.

Jeg har glemt passordet mitt i nettbutikken. Hvordan kan jeg få tak i dette igjen?

Gå til mine sider og trykk på mistet passordet ditt. Du vil motta en e-post om instruksjoner for tilbakestilling av passord.

Hvordan finner jeg varer i nettbutikken?

I søkefeltet kan du søke på varenavn eller varenummer.
Kategoriene er inndelt med underkategorier som leder deg til ønsket varetype.
Dersom du søker på varenummer og ikke får treff, kan dette skyldes at varen ikke lenger finnes i vårt sortimentet. Forsøk å søk på varenavn istedet.

Et annet alternativ er å benytte «Produktkategorier» i menyen helt øverst. Denne menyen er bygget opp på grunnlag av varekategorier. Under de ulike kategoriene vil du finne produkter som tilhører hovedproduktet.